Sonntag, 26. Februar 2017

Kremali mantar soslu makarna

Selamunaleykum,

bugün günlerden Pazar. Suan minigim haric herkes evde öglen uykusuna yatmisken bende gecenlerde yapmis oldugum makarnanin tarifini paylasayim dedim.

Safiyem suan yerde yanimda Jimnastik Halisinin oyuncaklarini tutup kendini yukari cekmekle mesgul. O bu hafta 5 aylik oldu ve Zeynebime göre cok hareketli bir bebek.

Neyse biz tarifimize dönelim. Bu tarifi evde bir kac tane mantar kaldiginda nasil degerlendirsem düsüncesiylen yaptim.



Yapilisi:



Öncelikle istenilen makarna cesitini hasliyoruz süzüyoruz. Ben fettucineyi kullandim. Bu yemege bence en güzel o yakisiyor. Pennede veya spagettide güzel olur.
Ayri bir tavada dilim dilim dogranmis mantarlari hafif ölünceye kadar az siviyagda soteliyoruz. Ardindan icine yarim kutu (100ml) sivi krema döküyoruz. Kaynamaya baslayinca karabiber, tuz ve azcik toz sarimsak ekleyip haslanmis makarnalari ilave edip iyice karistiriyoruz. Hemen servis edilmesi lazim. Tabaga aldiktan sonra üzerine peynir rendesi ve bu yemege en güzel tadi veren taze yesil sogan ekleyip afiyetle yiyoruz.
Afiyet olsun:)

Buara jimnastik halisini kesinlikle tavsiye ederim. Zeynebimde, Safiyemde güzel vakit geciriyor üstünde. Ilgi duyanlara Amazon linkini atiyorum.

https://www.amazon.de/Mattel-Fisher-Price-BMH49-Rainforest-Piano-Gym/dp/B00F2MQDU2/ref=pd_sim_75_14?_encoding=UTF8&psc=1&refRID=4YRFBK1T6GS04SREB530

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen